fuckifucki

Fuck upphöjt i en miljon.. typ. Världen sämsta dag idag. Tro mig. Sista gången jag kikade på kl var hon 4.. dumt o inte sova faktiskt.. för när kl ringde på ByggareBobs sida var jag så trött att ögonen fullkomligt ramlade i kors. Gjorde ett tappert försök att vakna med en dusch. TAPPERT FÖRSÖK alla fall. Efter konstens alla regler.. vad händer? Jo, när vi kommer till parkeringen på förskolan så inser Flis följande.. VAR ÄR KUDDEN?????? Fuck tänkte jag. Mamma: du behöver inte den idag? Flis: Jo, det gör jag, jag mååååååste ha den. Mamma: neeeej, låna ett gosedjur på Kulingen. Flis: (bunkrar upp med tårar i ögonen).. men mammaaaaa, *snyft* jag mååååååste ha deeeeeen *panikgråt* Mamma: (fuck)Menar du på fullaste allvar att vi måste åka hem o hämta den eller=? Flis: Ja,*snyft hulk o snörvel* faktiskt. Mamma: väry mycket fuckfuckfuck i tankens tecken.. Mamman g.a.s.a.r rejält o är hemma inom minuten (vi har inte så långt bilvägen)Flis springer in efter jag öppnde dörren o hämtade kudden. Åker tillbaks till förskolan på 1 min o springer in med Flis o hennes saker. Upp o lämna henne "hej o hej dåååå, jag måste ruuuusa.." Puss på Flis o ett snabbt samtal så är jag påväg mot jobbet. Bra dag på jobbet dock. Inte så mkt om det faktiskt. Förrutom en liiiiiiten sak. Ett fucking samtal som totaldödade min dag :( "Hej.. det är fr Flis förskola.. Det är inget som har hänt.. M-E-N.. det är ett nytt utbryt av vattkoppor nu o Flis har träffat barnet i fråga 3!!! dagar förra veckan. Fuck..fuckfuckfuckfuck.. FUCK!!! Jävlarhelvetesdreeeet. Det är så här förstår ni. Flis har inte haft vattkoppor o ska helst (läs bör, ska o hålla sig lååångt borta från) denna dret med tanke på hur pissigt immunförsvar hon har. TJJO! Mamman ringer till sjukhuset i panik. JA dunderpanik.. VAD I HELVETE SKA JAG GÖRA??? Efter mkt om o men. Flis behöver inte akuthämtas *vilken tuuuur* Men hon är troligast smittad av viruset o tja.. vi kan bara vänta ut o se vad som händer. F-U-C-K. Detta innebär i praktiken.. 1. Mamman vabbar resten av veckan för att jag VÄGRAR låta henne vara där mer än behövligt när läget är som det är. 2. Måndag den 27 får vi inte komma till sjukhuset pga inkubationstiden.. KUL o tack så mkt för det. 3. Är hon smittad o det kommer bryta ut så kommer det innebära viss sjukhusvistelse o mer tabletter för Flis o vabbande el ngt för oss. Fiiiina fiiiiskar. Har jag sagt att jag går på sem v 27? Sweet Scezuuus hoppas det inte blir ngt. Har haft så in i bengen mkt dret omkring mig o oss ett tag nu.. give me a fucking break liksom. Så vart är vi nu då? Mamman är jääävligt less just nu. Flis o ByggareBob drog till Försäkringskassan för att lämna in överklagan om hans avslag för vårt av allvarligt sjukt barn. Dags o lägga på ett kol. Flis o jag är hemma resten av veckan o kanske nästa.. för man vet ju inte, det kan ju bli fler barn som är smittade o kan smitta Flis om det nu är så att hon klarat sig. *håller tummarna stenhårt i 10 dagar som är inkubationstid* Fuck vilken dretdag. Nu lägger jag ner o går o bäddar ner mig i soffan istället.

Kommentarer
Postat av: moster annelie

hugaligen vilken SKIT......kommer du ihåg när anders hade vattenkoppor? det finns faktiskt en tablett mot detta å han blev faktiskt bra/bättre på 24 timmr. men jag håller mina tummar å tår ....kram på er

2011-06-21 @ 18:32:31
Postat av: Anonym

jävla skit fy fan! kommer hem i morgon! 1000 v3 från mamma

2011-06-21 @ 19:34:27
Postat av: Anonym

Det finns vaccin mot vattkoppor, men det pratar de sällan högt om. Inkubationnstiden är 10-21, dagar. Men de flesta blir sjuka 10-15 dagen!

2011-06-21 @ 22:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0