Det var inte igår, el jo det var det ju.

Vi var en supersnabbis till Mitt i city igårkväll. Idag sa jag att jag hade lite på önskelistan o ville in till stan. Så vi drog faktiskt dit på fm. Flis gillar att gå i affärer, en stund. Sen är det F_I_K_A som gäller. Detta följde med mig hem: en marinblå kofta (ja Ballerina jag vet.. men jag har ju ingen blå..)en ljusrosa singoallablus med korta armar fr MQ (detta kostade mig da nada eftersom jag hade ett presentkort :)Ballerina pjucks för en hundring (typ) fr Jossans shoedot. Ett besök på stammisaffären APOTEKET (kul.. el inte)där jag köpte solkräm de la kräm till Flisen. Solfaktor 50+.. det är ju bra grejer det. Det sistnämnda var inte till mig men men. Lite fika på Waynes o sen bar det hemåt. Sitter o funderar på vad jag/vi ska hitta på.. hm..

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Sara! Visst är det härligt med lite shopping och fika! Hoppas ni har det sol och varmt hemma nu och att Flis är piggare! Vi är i Hongkong och här är det oxå härlig shopping och billigare blir det då vi avslutar resan i Peking! Sen kommer ja hemåt i juli och hoppas på en fika med dig i solen! Ha det gott Kramar Frida

2011-06-11 @ 17:54:07
URL: http://.fridasvardagochresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0