att bli tagen på allvar

En sten har lyfts av mitt hjärta, ÄNTLIGEN MÅNDAG.. ok, det är inte riktigt rätt kanske, men lycka var idag att här och nu få nojja av sig o bara bli tagen på fullaste allvar med allt som jag kom med. Först ett besök hos Emin på lab. Vad säga liksom? ALLTID BRA BESÖK TILL EMIN <3 Sen till lekterapin, där bästa U o kurator Gunilla väntade på oss. Flis fick egentid med U och jag fick egentid och ett otroligt givande samtal med Gunilla. Tack gode gud för det. Hon är så bra, hon möter mig här och nu o säger alltid så bra saker som ger mig ett nytt perspektiv på saker och ting. Ett stort lugn inföll efter att jag fick prata av mig. Sen gick vi ner till dagvården. Där vi brukar vara.. nyrenoverat o superfint. Blev så glad att träffa dr K, ssk E,K och S att jag höll på att börja grina.. Såå känslomässigt att prata om vad som hände förra veckan o min ångest över hennes värk i fotleden.. Flis värden var lite högre denna veckan, så dr K höjde hennes dos- igen. O till min stora lättnad.. vi får komma tillbaks på måndag. LYCKA! Ja, faktiskt så tycker jag det. Det var ingen fara med fötterna, dr K kollade ordentligt o konstaterade att min späda lilla tjej har överansträngt fotleden när hon skuttat runt som bäst i studsmattan.. SKÖNT o höra må ni tro.

Kommentarer
Postat av: moster annelie

skönt att det gick bra för er.

2011-06-14 @ 22:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0