Så här dagen efter ett STORT kalas

Jag vart lite rund under fötterna igår. Det var inte igår. Så otroligt mkt fina människor var där, det var så kul på många många sätt o vis. Det var första gången på länge som inga barn var med, utan vuxenfest liksom. Lagom blött o många skratt. Idag mår jag topp o alla tiders. Min lilla darling har sovit över hos sin morfar o Stine, 9,30 ringde de o kollade lite status här hemma. Ok, upp o käka frulle o dricka kaffe. 10,10 ringde det på dörren. HEEEEEJ MAMMMA!!!!! Min lilla darling är hemma igen. Mini Me ville säga hej till sin pappa. Ha sa "hej.. morr grymt o hmpf.." Snälla stäng dörren när du går ut,.." Ok, det blir en mammi/Flisdag idag. Undrar just vad vi ska göra=? Jag är liksom inte körduglig på ett par timmar... Hm.. baka sig lite bullar kanske=? tja... why not. Så kan det faktiskt bli. Puss på er därute från en dunderpiggelin Sara o en morgonmysig Flisfis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0