rekreationsresa

Resan till badhotellet var rekreation för oss alla 5 på olika sätt. För mig: ett sätt att lämna allt som påminner om smärta, ångest o oro. Samma för byggarebob, bara åka iväg o bara vara är inte alls ett bara för honom. För Flisen handlade det om att få vara som vilken annan 5 åring som helst. Ingen såg att hon har gått vägen genom helvetesgapet o ingen ser numera hennes dagliga intag av cellgifter. Vi behövde bryta vardagen el det som är här o nu för oss alla fall. För cellgifter o cancer tillhör ingens verkliga normala vardag. För våra vänner tänker jag inte skriva ut, men vi som ni behövde detta otroligt mkt. Fan nu sitter jag o tårarna bara rinner... igen. Cancerhelvetet har förändrat mig.. jag önskar verkligen att de hittar botemedel i tar fram vaccin snarast... ingen - gammal el ung, borde få utsättas för denna fruktansvärda sjukdom...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Resan gjorde oss alla gott...vi har alla fem varit nere i vårt eget helvete och vänt den senaste tiden. Var och en kan bara tala för sig själv...så även Flis, den mest underbara verbala femåringen! Är det något hon kan så är det att babbla, prata, förklara och berätta :)



Ni alla betyder så mycket för oss <3

2011-07-12 @ 11:15:50
URL: http://enlitenbitkaka.blogspot.com
Postat av: Mari M

Skönt att ni, Sara o Evelina har varandra, härligt att resan var lyckad. Kram till er!

2011-07-12 @ 12:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0