paus

Paus med det fina vädret alltså. Det regnar nämnligen idag, el tja.. här i alla fall. Var ju i M.skogen igår, det blåste o var lite lagom ljummet ute. Burr tänkte jag då, men döm av min förvåning när jag ställde mig på toa (i det där braiga o smickrande ljuset ni vet...) o inser att jag har fått värsta raggarbrännan på armarna efter mitt linne. Solen tog fast den inte riktigt var framme. Gött! Idag, what to do what to do? har lite vajjsning med magen idag känner jag TROTS att jag skött mig :( Tôligt. Flis kompis åker dessutom hem idag.. åh va ledsen hon kommer bli min lilla smulis.... Just nu bara väntar hon in polaren M så det kan lekas ett par timmar innan de åker hem. Jag funderade en snabb stund på om jag skulle baka bullar.. men nej. Inte idag tror jag.. ôrker inte det när inte magen är helt ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0