Mys i mammihjärtat

Tänk att det blev så bra??? Bara så lyckat! Så här är det. Grannen mitt mot oss har sitt barn, barnbarn och svärson här. Det ena barnet är jämngammal med Flisen och tycke uppstod på tja.. driekten. Jag har aldrig sett Flis leka så här. Hon säger att M, är hennes bästaste vän. Tjejerna håller ihop som ler o långhalm, helt underbart att se. River de huset? Tja fördmodligen, men det gör inte ett dugg, jag tar hand om det sen.. just nu mår mitt hjärta för gott att störa deras lekstund. Min fina flicka har fått en riktig vän.. de leker på samma villkor och kommer otroligt bra överrens. Jag är faktiskt rörd.. min flicka leker med andra barn.. Jag hoppas hon hittar tillbaks till lek med barn och vågar ta mer kontakt med barn i grannskapet. Hon har fått vara liten i vuxenvärld alldeles för länge nu. Det är HENNES tur att leka och välja vem hon vill leka med.

Kommentarer
Postat av: mamma

i detta mammihjärtat också

2011-07-12 @ 19:56:42
Postat av: Evelina

Ljuvligt :) Men Pata kommer nog bli ledsen...utbytt så snabbt...;)

2011-07-13 @ 12:10:05
URL: http://enlitenbitkaka.blogspot.com
Postat av: moster

ett barn ska ju få vara barn. tyvärr har ditt barn en fruktansvärd sjukdom som gör henne ont på inte bara ett sätt utan på alldeles för många. många sommar kramar (prickfria)från väseligan

2011-07-14 @ 00:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0