lycka är..

Att se sitt barn själa-lycklig. Min Flis har haft en fantastiskt härlig semester med sina föräldrar. Ja, faktiskt. Så jäkla kul har vi haft det o vi mår gott alla tre. Idag toppades en underbar semester av en tur till LEK O BUSLANDET i Örebro. 2 timmars tokröj, med skratt o utforskar-lyste som heter duga. Jag klättrade alooot, ByggareBob klättrade aloooot o hur snabbt vi än klängde oss runt så varvade Flisen oss både en o två ggr. Mormor fick också dra sitt strå till stacken o blev utnämnd till förste bollkalle inne vid piratskeppet. "Alla mot mormor?!" LYCKA som sagt. Jag är så toknöjd över denna semestern o vet ni, jag ska börja jobba på måndag.. Helt underbart, äntligen får jag träffa goa kollegor o många busiga barn igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0