Göteborg i mitt hjärta

Älskar Göteborg med allt som den underbara staden har att erbjuda. Människor, ställen, vattnet, affärer, maten..och vännerna såklart. Min underbara Ballerina, mitt liv berikas av din vänskap. Du är en fantastiskt underbar person och god medmänniska. Jag unnar dig bara det bästa och bästa nog i detta liv. Igår var det möhippa för Fia. Heldag i Gbg med omnejd. LOVE IT!!! Men nu är jag så sjukt kramsugen med min lilla familj, hörs imorgon.. (ps..prickstatus noll.. era tummar är ju suveräna.. håll dom lite till bara)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Uuuuuuunderbart att få ha dig här! Är ju få som kan locka fram de där psykbryts-skratten som du ;) Ingen är som du Sara och du och din lilla familia har alltid en plats i mitt hjärta!

2011-07-04 @ 11:53:26
URL: http://enlitenbitkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0