bra gjort!

Idag åkte byggarebobbabrallan på igen för lite mer målande. Tur är att färgen torkar snabbt för herrejäflar vad det regnat ute idag. Jag klappar mig dock på axeln för att jag vattnade alla trädgårdens blommor (innan ösregnet..bra gjort!) för just då var det ruggigt torrt i marken. Jag klappar mig på axeln för att jag tvättat 2 maskiner med tvätt o de hänger på tork här o nu. Jag har tom bytt gardin i vårat sovrum o hunnit hänga med Flisen i lekparken en stund. Vi såg att det hade börja komma mkt MKT blåbär i vår skog igen. LYCKA! Nu ska vi ut o å plocka smulan o jag. Vi var bjudna till Krp för tidig middag. Mumsig köttgryta o klyftpotatis, sallad o bröd.. Mumma. Jag o Flis fixade en blåbärspaj o tog med oss. Gissa om det var uppskattat, ojojoj. Mer=? Det har varit en produktiv helg. Imorgon har jag 2 ärenden. 1. Byggmax 2. Tygaffären/Ikea. Nyfiken?? Haha du får vänta på svar. Kommer med bildbevis lite senare. Mitt projekt som står i gargaget, står för närvarande bra i gargaget. Min fina pappa köpte en nyckel så vi kunde öppna skåpluckan som var låst. Fortsättning följer. Känner att jag lyckats med bra saker denna helg. Träffat människor som betyder massor för mig. Bra helg helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0