aj på the ben-area...

Vill man bli fin så får man lida pin el? På allvar eller?? fiiiiifan vad jag skar mig i benet igår. Skulle möta bästa Karlsson i staden o åka lite båtbuss, äta sig lite gott o tja.. bara ha lite tjejhäng hon, Flis o jag. Fick för mig att raka benen på snabbast möjliga tid, för tiden bara sprang ifrån mig på fm då ByggareBob o jag fortsatte med målandet. Tidsbrist=snabbdusch=bäddat för olycka av ngt slag. Jiiiävlar vad jag skar mig på ren svenska. Det blodade något så fruktansvärt, ja nästan så man behövde söka läkare liksom (el..tja ni ser vart jag vill komma med detta va?)Lindade en handduk kring benet o skuttade ut för att hämta plåster. 1 plåster, 2 plåster.. 3 plåster på benet så verkade det vara lugnt. Hade ont igår. Det sved på benet. Idag.. Tja, men idag ska det väl vara bra o läkt el?? El inte. Står o plockar in frullen å inser att det känns som ngt rinner längs foten.. o ja. Det rinner blod. Fuck. Det har itne läkt alltså... Gillar inte tanken, men jag måste nog byta plåster tror jag minsann.. (försöker fokusera o tänka att Flis har gått igenom saker som är 1100 ggr värre än att byta plåster..men det är tufft.. o fiiifan va ont det kommer göra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0