snö

Snö är fint, tittar ut genom mitt köksfönster o det ÄR vackert ute. Fast, snö väger massor.. Det här med att skotta, visst inga konstigheter.. men hur träligt är det inte att göra det 3 ggr på en dag? Men min mycket kloka och fina mamma sa så här.. Välj: Översvämmning i Australien med giftormar, krokodiler och agapaddor in cirkulation så att säga.. El snö.. Hm. Väljer snö av måååååånga anledningar.. Hur mkt panik skulle jag inte få då tror ni om det simmar in både giftormar o paddor i mitt hus?! Nonoononono.. inget alternativ därdu.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Sara!

Ja snö är härligt men sand är ännu bättre, vi åker till Australien den 8 feb! fast dit vi ska är de inte översvämmning men säkert ormar och ödlor! Kämpa på med sista vfu arbetet nu,själv sitter ja med de sista o kämpar på exarbetet..snart är vi klara! kram

2011-01-06 @ 18:04:31
URL: http://fridasvardagochresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0