Well well vabb it is.

1 vecka hann hon gå till förskolan min lilla plutta. Nu har hon feber, TACK O LOV utan indikation på infektion i kroppen. Men det blir vabb imorgon för H. Jag får ev ta onsdag i så fall. Vi får se vad som händer. Så här är det när man kommer in till sjukhuset med feber i Flis fall.. BOM BOM slår på stora trumman.. dvs det är mkt sköterskor, sjuksköterskor o läkare runt omkring oss för att konstatera VAD som är fel. I detta fall så är det ju behandling för cancer så att säga. Å i nästa andetag så vet vi alla att febertoppar kan komma å gå lika lätt som en smygfis som bara kommer när man minst anar det. Flis var jätteduktig idag. Skrek gjorde hon, men inte lika hjärtskärande som de andra gångerna. Varför? Jo, du förstår (Sa hon till favoriten Emin..) att jag är hes i halsen, skriker jag för högt så kan jag inte prata alls sen. Å prata måste jag, det bara är så. Har sagt det förrut å säger det igen. EMIN.. vilken fantastiskt underbar biomeddicinsk analytiker på Lab.. WOW. BÄST liksom.

Kommentarer
Postat av: Josefin W

hihihi, smart hon är lilla flisen. Klart hon måste spara på rösten så hon kan tjattra resten av dagen! :) Kram på er <3

2011-02-14 @ 20:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0