vuxenpoäng?

Jo, jag räknar faktiskt vuxenpoäng. Varje gång man har gjort ngt speciellt som verkligen är vuxenstajl ger poäng. Kl är inte ens 09 denna sköna söndag, men ändå har jag lyckats beta ihop en att göra lista för dagen idag. Mitt och vårt liv har ändrats drastiskt bara på 2 veckor. Jag har börjat jobba. Shit liksom. Så det som gäller numera är planering för att vi ska få våra veckor att fungera något så när. Dvs. Matlista.. Veckohandling (mer seriös än tidigare då), tvätt o disk.. Allt måste planeras in.Behöver jag säga att det känns konstigt att jobba? Jättekonstigt. Men det blir nog bra. I think. Imorgon vankas det sjukhusbesök igen. Som vanligt, varje måndag. Stick med skriiiiiiiiiiik hör ju liksom till numera.. (aj mina stackars öron) o sen ska jag iväg på planeringsmöte mellan 16-18 på jobbet. Jag har 1½ a4 sida fyllda med frågor inför mötet. Gilla den då. Men vad ska man göra, jag har ju inte en aning om vad som gäller. Alls. Så nu är kl 09 en söndagsmorgon o jag har redan gjort saker som jag hatar mest i hela världen. Jag har förberett mig för ett möte.. IMORGON EM. Det är poäng det. Måste göra så.. jag kan inte sova på nätterna annars.. Alla dessa varför, hur, vad och Om frågorna äter ju upp mig annars.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Sara! Jag vet att du fixar detta galant! Det är klart det bli mycket för er i början med nytt jobb och alla rutiner i vardagen som ska lösas och med Flis men det kommer att gå bra! Lycka till på nya jobbet och stå på dig för den du är och tycker! Kramar från varma Australien!

2011-02-14 @ 03:24:34
URL: http://fridasvardagochresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0