Utmaning i all ära, men..

Så här skulle det ju inte vara. Gjorde min andra dag idag.. Det är en utmaning, kommer att vara en utmaning lääääänge. Var riktigt orolig inatt.. somnade gott vid 22. Vaknade 24 o var helt orolig, nervöshjärtklappning o ledsen. Varje gång jag blundade slog oron o en massa funderingar till. Lösningar?? Totalt sett har jag alltså sovit 2½ timme inatt.. Är helt slut, skör o drettrött. Lite ledsen i ögat är jag.. men som sagt.. det kallas ju inte utmaning för inget. Finns massor av potensial tro mig. Frågan är bara vilken ände jag ska börja i. Typ.

Kommentarer
Postat av: Gt

Är ju bara LITE nyfiken alltså!!!

2011-02-09 @ 16:36:53
Postat av: Anonym

Ta det lugnt Sara, det här kommer du att fixa! Ge det bara lite tid så blir det bra! Kram Faster M

2011-02-09 @ 16:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0