Underligt samtal

Med arbetsförmedlingen ja.. Men det var ju inte det enda konstiga samtalet under kvällen. Jag kan itne riktigt säga vem det var eller vad det gällde.. men jag blev sjukt förvånad särskilt eftersom jag faktiskt valde att tacka nej eftersom magkänslan sa nej. De flesta som läser detta vet nog vad detta gäller.. men jag tänker inte skriva ut det mer än så. I alla fall. Telefonen ringde o jag svarade.. Ett par minuters försök till övertalning?! för att jag skulle tacka ja avrundades med att jag återigen förklarade läget på hemmaplan å lite magkänsla. Skönt o höra iofs att man är eftertraktad på ngt ställe. Har inte hört ngt fr vikariepoolen i varken Karlstads kommun eller Hammarö kommun.. :( Det är ju det som ska fungera som min livlina ju.. Snälla telelur... riiiiiing med lite goda news

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0