Skruttanpluttan

Min lilla skrutta är inte kry idag. Kan man säga tack o lov att vi ska till sjukhuset 9,30? Jo, men det tror jag visst att man kan säga i vårt fall. Så det är nu pysslandet kan börja. Vem ska vara hemma från sitt nya jobb? Jag kommer alltid vara ledig på måndagar, så dagen idag har vi ju löst. Men sen då? Jag har dessutom yttligare en natt som jag knappt har sovit ngt. Å hur trevlig blir jag på en liiiiten skala när jag inte får ordentligt med sömn eller mat? Så här är det. Blir jag för trött eller orolig så orkar jag inte äta. Alla dessa tankar.. det gör liksom ont överallt. Sömnpilleriller månne? Måste alla fall ringa min läkare för att få ett läkarintyg för min laktosintolerans. Får ingen specialkost på jobbet annars.. Å ja, min mage krashade totalt förra veckan. Är det inte underbart med en ny vecka i sikte? (ursäkta min ironi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0