osnyggast

Måste vara jag denna gång. Tog med Flis till museeiparken för lite mellis på uteplan o bus i lekparken. (Tänk att man blir brädad så fort det dyker upp en liten kompis från ingenstans dock..hm är jag inte världens roligaste o leka med eller=? hihihi)Innan vi skulle åka hem fick hon för sig att vi skulle klättra upp på hästarna som finns där. Hårda stenhästar. I sten. 2 storlekar på häst finns det. Stor o Större. Flis valde stor. "Sätt dig bakom mig mamma!!" Självklart gör mamman ett snyggoförsök att klättra upp. Snyggometoden fungerade inte. Kravelmetoden it is. Då slår det mig. Pisshårt som en käftsmäll rakt i nyllet. Jag har jordens träningsvärk in the lår area efter ridningen i tisdags. Aj. Det gjorde så ont..Å istället för att hoppa ner ala snyggostajl..så sitter jag kvar o gapskrattar för det gör så sjukt ont i just den posisionen jag sitter i bakom Flis o jag tar mig ingenstans. Tillslut kravlar jag mig ner o håller på att dö..Inte så mtk av smärta kanske.. men det var väl ingen som såg mig el? Hhihihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0