Men orka eller?

Vad är det för fel kan man undra. Solen toklyser.. liiiite kyligt, men ändå vackert som få ute. Skulle vara såååååå skönt att gå ut en sväng. Men orka det? Pulsa/halka fram i en 30 min prom? Njae.. Godegud vad jag skulle behöva en prom. Tror att jag har ischiasproblem...Det gör ont preciiiiiiiiiis där ischiasnerven sitter o symptomen är likaså. Det som hjälper är ju promenad o stretch.. Inte bara prom eller bara stretch.Så ska mitt lata jag klä på mig o ge mig ut i friska luften=? Boooorde.. Jo.. men så får det nog bli. Då kan man ju unna sig denna dära chokladpuddingen med grädde till mello ikväll. Mmm. Om jag springer en sväng så kan jag även unna mig lösgodis o 2 glas 3 apor? Nono.. hold your horses.. Inget springade idag inte. Här ska unnas ändå. För vet ni, en fin vän (Ballerina btw) säger så här.. MAN SKA UNNA SIG, FÖR TÄNK OM VI DÖR IMORGON.. Livet är här, livet är nu. Å vill jag ha både chokladpudding med vispgrädde o lösgodis så får jag det. Så det så! (för jag är vuxen o gör ändå som jag vill hihihihi)

Kommentarer
Postat av: Mia

Så brukar jag också tänka...synd bara att allt det där tänket ligger kring midjan nu. Men vad gör väl det så länge livet är skönt att leva.

2011-02-19 @ 14:39:16
URL: http://hemmamedtvasma.blogspot.com
Postat av: Frida

Helt rätt Sara! Tycker du ska ta både chokladpuddingen,godiset och vinet ! Lev livet nu! Själv lever jag livet genom min resa, har precis varit på pubben och tagit en kall öl efter en dag på stranden, nu blir det ett glas vin framför tv:n, klockan är snart 22 för mig så ligger 7 timmar före er i Sverige. Ha det gott och njut av alls gött i kväll ! kram

2011-02-19 @ 14:53:06
URL: http://fridasvardagochresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0