Ja, då ska vi se sa den blinde.

Är sjuk. Inte dödligt sjuk, men jag åkte till Gripen igår med sprängande öronvärk i ena örat. Trumhinnan är irriterad o röd omkring kanterna. Men inte ngn inflammation.. ÄN. Tog en snabbsänka (stick i fingret.. AJ!)o konstaterade att jag har lite skräp i kroppen, men inte tillräckligt för att smaska medicin. Idag känner jag mig som ett roadkill. Platt, utsmetad o slut liksom. Huvudet värker, kroppen gör ont o örat.. Jisses. Jobb imorgon? Well.. i don´t know about that. Fick prata med trevliga människor igår på 1177. Jag vet att det är dåligt med jourtider på Gripen, men när man säger att man har ett infektionskänsligt barn med nedsatt immunförsvar så får man komma på direkten. El nästan direkt alla fall. Jag ville veta om det var streptoccocer el annan dret som jag kunde smitta min lilla smulis med. Men som sagt, bara "hederligt" virusdret än så länge. Meningen att jag ska på möte mellan 16-18 på jobbet. Men jag är så ljudkänslig så jag vete tusan. Får ringa bort till min avd sen o kolla läget. Kanske inte måste in idag.. det är ju ändå en person borta anyway på sem. Nu: slappdag. Är helt slut efter besöket på sjukan. Gav bästa B på lektrapin ett riktigt bevis på vår uppskattning.. Ett presentkort på Selma spa :) Gissa om hon vart lycklig o rörd.. kommer sakna B. Så in i bengen mycket. Men hon är värd att orka vara en aktiv pensionär. Love you B <3 Flis är förkyld. Jättesnorig så jag funderar på att låta henne vara hemma med mig imorgon isåfall. Nej, hur det än är så finns det alltid saker att göra (fast man itne mår bra..) Nu ska jag hänga lite tvätt.

Kommentarer
Postat av: Mari M

Passa på att vila nu så du blir frisk! Kramar!

2011-02-28 @ 16:36:59
Postat av: Josefin W

usch, krya på er tjejer! <3

2011-02-28 @ 20:04:57
Postat av: Frida

Hej! fy va tråkigt! Krya på dig tjejen! Själv har jag fått vatten i örat av de höga vågorna här, så jag har oxå haft ont i örat i en vecka nu och gått på medicin och örondroppar men börjar bli bättre nu.. hoppas det går bra på jobbet och att ni får vara friska så du kan jobba och flis kan vara på förskolan! kramar

2011-03-01 @ 13:29:40
URL: http://fridasvardagochresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0