Finally Friday

Ok, jag ska inte klaga. "ALLA!" jobbar ju i snitt 5 dagar i veckan (el ngt) El pluggar heltid. Jag jobbar 80% o är hemma på måndagar med Flis. Detta pga sjukhusbesök med stick i fingret o läkarundersökning. Så lediga måndagar är det INTE, men jag jobbar inte alla fall. Anyway.. Jag är så sjukt trött. Kroppen har inte riktigt ställt in sig på att-jobba-80%-tid-fyra-dagar-i-veckan. Dessutom: i 2 dagar har vi gått på 1 minus i personalstyrka.. Vab.. vad ska man säga? Å inga vik finns i vikariepoolen.. 1 vik gick det att få in. En riktigt rutinerad (tack o lov). Idag hade jag med en alladinask med hjärtan till personalen på min arbetsplats. Alltså för heeeela personalstyrkan i heeeela huset. Jag förklarade att utan dem hade mina första veckor varit mörka moln på himmeln. Å ett stort tack för att de får mig att känna mig så otroligt varmt välkommen. Bra människor helt enkelt! Men det är finally friday.. Fredagsmys på g o imorgon är det en mamma-Flisdag på g. Shopping, mysfika/lunch o bio! Flis har aldrig varit på bio. Detta lär bli spännande,(Mest att vara tyst o sitta still en längre stund.) Men också för att man får popcorn o lite gottigt o mumsa på under tiden. NU: Ett glas med tre apor, lite soffhäng å snart lite på spåret eller let´s dance.. (om jag inte sover innan dess dsv.) Possar på er gôtt fôlk

Kommentarer
Postat av: josse

kan absolut rekommender Trassel! :) för båda två ;) Hoppas ni får en supermysig dag. Jag jobbar så kom gääääärna upp!!!! :D <3

2011-02-25 @ 23:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0