Csn vs tandläkaren..

Jag ringde frivilligt till csn o frågade om de hade glömt bort mig el ngt. Det hade dom itne. Jag ska börja betala av mitt studielån i jan 12! Men om du har lite pengar som bränner på kontot så kan du ju göra succesiva inbetalningar allt eftersom.. Jo.. hahahaha jag exploderar av skrattattack.. Pengar som bränner el=? Tjo hopp. Nästa gång det bränner i plånkan MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSTE jag gå till tandläkaren. Måste..Hate it dretmkt.Men borde, och ska. Snart.. ska bara ni vet. Nu: Ringa till facket o begära utträde.. Strax ringa till Lärarförbundet o begära inträde (el vad det heter) Greja med a-kassan osv. Sen borde jag ta mig iväg o ta ett litet passkort. Körkortet skall förnyas.. Har haft det i 10 år nu. Coolt som fasen. Återkommer.

Kommentarer
Postat av: syrran

kärkortskort tar du på tsv. så extra besök hos fotografen behövs inte

2011-02-21 @ 22:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0