tack o lov

Idag är en annan dag. Dvs jag har sovit bort den onda magen- hur nu det är möjligt. I alla fall. Idag är en annan dag tack o lov. Nu när jag inte har ont så BORDE jag göra en massa saker på "att-göra-listan" men jag orker inte. Ingen motivation, ingen ork el lust för den delen heller.. Nu måste jag priotera. Det är ju julafton om 6 dagar.. shiiiit. Borde verkligen bocka av de sista klapparna snarast.. kommer bli imorgon känner jag. Julmathandling.. o denna förbannade städningen. Julklapp till mig själv, ett besök av en städfirma månne?? Tåls att tänka på faktiskt.. 1 gång/månad? As if liksom.. man skiter ju inte pengar så att säga :( (men ska kolla upp det alla fall.. för städningen is killingme.. so fucking boring o bengligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0