Summa av en finfin dag :)

Ett par timmar på worki med några av de fina kollegorna, sammanslagning så det var några barn fr varje avd där. El nästan alla fall. En avd var bara representerad av fröknar :) En riktig myspysdag in i det allra mesta vill jag lova. Efter worki åkte jag förbi Bergvik, mest för att kolla hur många som julstökar/shoppar in i det sista. Alot of people..Väry many vill jag lova. Jag tog en svängom i rondell 1 o styrde kosan hemöver. Hemma, nu kväll innan dopparedagen. Självaste JULAFTON imorgon alltså. Sitter och reflekterar lite över hur det senaste året varit. Förra året väntar vi vid denna tidpunkt på en op-tid för Flis så hon kan bli av med sin cvk. Bland mycket annat. Så här kvällen innan julafton så blev det pizza, ett glas apor o lite skumtomtar. Det är jag värd. Nu går fröken Sara på ledighet i några dagar.Trevligt trevligt säger vi på det. Åter till worki den 3/1-12. Önskar lite snö så man kan vara ute o åka lite bob, pulka o hänga lite i snön. Kanske går att klämma in en playdate el två i mellandagarna. Det har varit en bra dag med många härliga samtal, både med barn o kollegor. Kom hem till min smulis som kastar sig runt halsen med orden "jag har saknat dig idag mamma..<3!" Nu är det jul hörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0