Så himla lagom

Så himla lagom. Fast alldels helt perfekt. Svårt att sätta ord på saker som bara är sådär förväntande bra. Vi bor ju i lilla landet lagom eller hur. Det innebär att ingen helst ska sticka ut o göra ngt extraordinärt el speciellt. Bara där skiter det sig för mig. Jag är både extraordinär och speciell. Hihihi. Det är obeskrivligt skönt att vara ledig ett par dagar i stöten nu faktiskt. Dagarna kommer rusa iväg på en riktig speedhastighet, men ledigheten är riktigt välkommen. Juldagen är snart över, jag sitter o bara njuter av hemmatid och Harry Potter på tv. Morgondagen bjuder på annandagmiddag hos min faster K med familj. Faster M med familj är saknad <3 Hörde att det plingade till i luren.. nyfiken som man är......det är svårt att hålla sig borta. Årets julklapp var förresten en matkasse? Känner ingen som fått ngn sån.. gör ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0