Atjooo prosiiiit

Amen va tusan blir det?? Flis kräktes igårmorse, En riktig slemkräka så att säga för lilla fröken är helt genomförkyld. Och jag då? Jo men jag med förstår ni. Snorig o en hosta som aldrig ger med sig :( Hade lite plans för denna julledighet. Kanske ngt badhusbesök för hennes värden är ändå rättså ok. Fast tokförkylda som vi är.. eh.. nej. Tänkte lite reashopping o frisörbesök, även om jag orkar-så orkar jag itne ta med mig en liten tjej som helst av allt bara är hemma o grejar med sina leksaker som hon fått i julklapp. Så, jag har ett litet ärende till lilla Ica som ligger alldeles i närheten. Flis o jag tar oss en tur dit senare. Annars? Hemmahäng tills mästerbäster kommer hem. Är innerligt trött på denna förkylning. Hade ju tänkt att min långledighet skulle ge mig en chans att komma på fötter igen. Men hittills har det bara blivit värre sen jag blev ledig?! Jag fick ett litet ryck o blev sugen på en löptur igår. Men precis när jag skulle rota fram alla grejer så fick jag världens nysattack o blev alldels snurrig i huvudet. Ok, inte så bra att ge sig ut o springa sig lite då kanske? det är uppehåll på zumba också.. LÄNGTAR SÅ tills det drar igång igen.. Nu tänker jag hälla i mig lite kaffe. Ögonen håller på att gå i kors pga pissig nattsömn tack vare denna jävliga förkylningen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0