motion?? jamen ärligt talat..

Vattnar o tar in posten till när o kär släkting. Bestämmer mig för att jag ska CYKLA dit idag. Ok, inte långt.. men tänk motion nu. Flis säger " Börjar det regna mamma, så cykla fort hem!!" Cyklar iväg med endast en tröja (o byxor givetsvis) på överkroppen o har inte en tanke på att det ska regna. Varför ska det regna liksom?? Det har ju varit grymt gött väder idag. Men. Bara för att motionsguden har ngt som den vill säga mig så är det klart att det regnar. Det börjar efter att jag cyklat ca 100 m men jag tänker.. Äsch. Va fan liksom.. det slutar snart. Eller inte. Fuck. Vilket innebär att jag är liiite blöt när jag kommer fram. Då börjar det regna mer o jag inser att scheeesuz va blöt jag kommer bli om jag ska cykla hem såhär. Så jag lånar en regnjacka modell skitsnygg o bekväm. Jajjamensan, en sån vill jag ha o jag lovar att jag hänger tillbaks den imorgon. Tack för lånet <3 Så det är här med motion.. när jag lägger manken till o verkligen anstränger mig för att komma ut o röra lite på mig..ja då regnar det trots en heldag som f.ö var strålande solsken..väry weird.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0