Uppdatering om min batteriladdare

Jag älskar hästar. Jag älskar att rida. Fast ngt har hänt och en rädsla har tagit över glädjen. Jag har inte ramlat av, jag har inte blivit biten eller sparkad. Vet var och när det kommer från, men jag vet inte hur jag ska ta mig igenom det. Vill jag fortsätta rida? Kostar det mer än vad det smakar? Måste jag möta min rädlsa, el ska jag bara ge upp? El ge upp o ge upp.. Det var inte rätt ordval. Hittar itne orden. Älskar ju hästarna.. Jag har mkt o fundera på, inte bara det här.. Att rida kräver fokus, ett fokus jag inte har för tillfället...

Kommentarer
Postat av: sarao

Du behöver nordisgos det hör jag det! En lång tjock man att borra näsan i och ett hästhuvud mot magen som bara säger "älska mig"

2011-04-27 @ 15:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0