snipp snapp snut så var denna dagen slut

Yttligare en måndag till handlingarna. Å måndagsmöte på det plus kvällsapt. Japp, arbetslivet här är jag. Fina grejer. En liten grej bara som jag inte nämnt.. jag har sjukt ont in the röv area. Alltså inte i röven, utan ischiashelvetet har dragit igång på allvar helt klart. Det är inte så mkt smärta som det är molande värk.. Vet inte riktigt vad jag ska göra.. Ett första steg är ju att ta riktiga arbetsskor till workiworki. Foppatoffel is not the shit. Gött o luftigt.. men seriöst.. helt bra för kroppen? I think not. Steg 2 kommer bli ett besök hos naprapaten. Det sistnämnda är dessutom sjukt gôtt för hela kroppen. Men som sagt, vi lägger denna dagen till handlingarna.. Imorgon ska jag berätta ngt om the diet.. Det var ju inte igår så att säga

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Sara! Va roligt att läsa att du verkar trivas och ha det bra på jobbet! Hoppas det går bra med alla härliga barn! Nej foppatoffeln är ingen höjdare att gå i hela dagarna inne, du får fixa ett par riktiga frökentofflor! =) Kul att du börjar lägga upp lite blider på bloggen, mera sånt!! Med mig är det bra i Oz och vår resa fortsätter nästa vecka till BALI för en månad. Ha det gott kramar Frida

2011-04-12 @ 15:25:55
URL: http://fridasvardagochresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0