Men bläää o uschamejjen

Fick ngt dret i magen. Magsjuka el matförgiftning? I don´t know. Det jag vet är att jag har varit helt fucking utslagen. Min lilla smulis har agerat sjuksyster åt sin mamma idag o varit otroligt hjälpsam. Jag mår nu efter alla om o men lite bättre. Dvs. Fick i mig lunch 1/2 potatis o 5 fiskbullar o en halv kopp kaffe med mkt mjölk. Ok, kaffet kanske inte var så bright, men huvudvärken krävde sitt koffein så det fick bli en liten kopp. Middagen bestod av köttfärssås o spaghetti. Liiiten portion men ändock mat som jag hittills får behålla. Har en sjukdag imorgon också, detta för att bespara barngrupp o kollegor skräpet jag burit på o dessutom är jag inte riktigt fit for fight så att säga. Nu.. Kvällshäng i soffan (till skillnad från frukost, förmiddag, lunch och eftermiddagshäng i soffan som hela min dag har varit) Önskar en lugn natt. Önskar en fräsch dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0