hujedamig

Satan i gatan, trött som grisen o lätt skallebank. Inget vinovino för mig idag inte. Fått i oss god mat från farmor o farfars place.. tack snälla. Hämtade Flis ltie tidigare idag. Skyndade in till stan å till GRYM FRISÖR.. 2 ggr på en vecka. Vad säger man liksom? Gillar man ngt så håll fast vid det! Denna gång var det Flis tur att klippa till sig lite o forma "hjälm-mössan" av oreglerbart hår. Linda gjorde återigen ett kanonjobb. TACK :) Flis kommentar när det var klart o L frågade om det var bra.."det är perfekt!" Bra kritik från en 4 åring vill jag lova som helst av allt inte ville klippa av ngt hår alls. Tog en promenad till Waynes i Mitt i city för lite mellis. Dyrt mellis.. nästan 100 kr för mig o henne! Sweeet jesus va dyrt. På fikeriet såg vi hockeypôjkerna som tog igen sig efter gårdagens förlust.. Ladda om nu grabbar, ta hem guldet igen. Gick förbi konsum på vägen ut o fick med oss fredagsmyset. Mat på krp o nu sitter vi o jäser på hemmaplan. Ute blåser det storm, el ngt. Huset på fågelmatshuset blåser av typ hela tiden, så nu låter jag det ligga där det ligger. Morgondagen bjuder på kalas för FLis. Jag får lite egentid o ska hem o passa på o röja undan lite skit o trasiga leksaker. Sov gott mina vänner, det kommer jag göra inom en snar framtid :)å just det.. ByggareBob kommer ju hem, kul för det är faktiskt lite tomt utan papparillon i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0