God morgon

Tack vare arbetskamrater med hjärtat på rätt ställe så kan jag ta en planeringstid hemma idag. Detta innebär att Flis inte behöver komma till förskolan förrän kl 9 typ istället för 7,30. Hon ska tyvärr vara där länge idag då jag jobbar till 17. Men tack vare att jag kan greja med planeringen på hemmaplan så blir det alla fall 1½ timme mindre alla fall. Det är ju ngt om inte annat. Men jag hade verkligen önskat att det var fredag idag. Hade gärna kunnat tänka mig ta helgen nu med min Flis. Men det är en kort dag imorgon för oss båda, skönt som tusan måste jag säga. Mer? Well, eftersom min planeringstid innefattar en heldel pyssel med databurken.. så det är väl bäst o sätta igång.. detta kommer ta tiiiiiid

Kommentarer
Postat av: sara

Blir helt skogtokig.. JÄVLA TEKNIKDREEEEET.. Vems fucking briljanta idé var det med en HTC DESIRE???? Tack för det SnyggLars :(

2011-04-07 @ 08:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0