skumpa rumpa

Shit vilken underbar ridlektion det var igår. Kul, givande o annolunda. Ibland kan man bara skratta åt sig själv. Igår var ett sånt tillfälle. Vi hade sitträning o skulle sluta o tänka.. bara göra. Funkar det? Nej. Jag tänker för mkt. Så det sket sig.. Tex.. Carro sa.. i trav stå 2 och sitt en. Alltså stå, stå, sitt..stå, stå, sitt. För er som inte rider så kan jag säga att tempo o rytm blev helt fucking fel. Det gick bara inte. Sen skulle vi sitt, sitt, stå.. sitt, sitt, stå.. Blev det bättre? Nooo, men jag skrattade så jag fick ont i magen. I galopp sen då sitt, sitt, stå..då var det lite lättare. För Largos rytm var lättare o följa då. Men vilken lektion... Skaka rumpa deluxe liksom Hahahaha. Status idag.. Småont i röven, låren o ljumskarna ska vi helst inte prata om just nu...Å det blir värre framåt natten...NU: Dags o göra sig iordning. Ska till Kau på handledarsamtal för ex.arbetet. Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0