lite mör i kroppen... men happy happy happy

Igår var en dag utöver det vanliga. Jisses.. pedikyren av Anna på Suzie Picant var fantastisk, Lekparksbuset i museiparken var underbar (flis hittade en liten kompis) och Ridningen.. Älskade Elantra o jag- fan va vi kämpade. Hon gick så otroligt bra igår.. Är så stolt över surtanten..O mig såklart. Idag är jag mör i benen framförallt ljumskarna. Å magen.. träningsvärk i magen brukar jag inte ha.. men då har jag ridit på rätt sätt alla fall säger Carro. Idag blir det följande. Slöhäng här hemma fram till kl 16 då vi ska vara på Gjuteriet för Flisen ska börja Musiklek idag. JAG HOPPAS på det alla fall. Hon hade ju inga bra värden i måndags.. så..jag måste ringa dagvården för att kolla om det är ok att vi går dit. Hoppas som sagt.. för Flis ser verkligen fram mot det här. Imorgon kör jag heldag på KAU. Det var inte igår så att säga.. Matlåda o frukt med.. Å en stor kasse med mina grejer inför ex.-arbetet. Nu hör jag ngn ropa på mig.. JA JAG KOMMER!!! (dumma snabeldrake som står i skåpet o gör sig påmind...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0