hör på denna då

Igårkväll var det dags för kvällsdosen med pilleriller för Flisen. Gissa hur många då??? 10½ stycken..fatta 4 år o knaprar 10,5 tablett innan hon lägger sig. Tack o lov så var det bara igår. Måndagar är inte roliga. Eftersom hon fick antibiotika igår så kan man säga att hon kommer knapra MINST 3 tabl 3 ggr/dag.. Inte föralltid tack o lov. Hon är duktig min lilla skrutt. Det är inte många barn som fixar att ta tabletter på det sättet hon gör. Har lugnat ner mig lite sen igår. Tack för allt stöd. Men sista ordet är inte sagt, på måndag ska jag ta tag i det här på allvar. Jag ska inte vara otrevlig, jag är bättre än så. Jag ska bara förklara att deras människosyn suger och what comes around goes around...Inte ok med taskigt bemötande.. Mycket kan jag ta.. men påhopp av olika dess slag funkar inte för mig. Jag gillar inte konfliker, men tvivlar inte heller en sekund att gå lös med näbb o klo när de mina påverkas..No more ms nice one...Dags o röra runt i grytan tror jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0