Är det fredag så är det så.

Frukostdate på Kaviar.. Kaviar.. har ni inte varit där.. GÅ DIIIIIT!!! Kan även rekomenderas för oss som blir fucked i magen av vanlig mat.. Allergianpassat tom.. LIKE LIKE LIKE. Daten idag var ANNE!! Älskar dig smööööla. Fan du är ju så underbar så du ger en good feeling i flera dagar efter man har träffat dig <3 ÄLSKAR DIIIIIG! Kramp i magmun efter föööör mycket mat. Kramp i skrattgroparna på låren efter ha suttit på en trästol alldeles för länge.. Kramp i käkarna efter så mkt skratt (å jag sa mat va=?). En helt fucking bra start på helgen tycker jag å Flis. Flis vart kär i killen som jobbar där.. "Han är snygg.. jag är kär i honom...!" vart ska detta sluta? Igår försökte hon BTW gifta bort mig på MACDONALDS.. Hon satt å spana på killar som jag kunde gifta mig med. Jag frågade om jag inte skulle gifta mig med hennes papppa? Då kom alltså ÅRTIONDETS kommentar.."Nej, mamma... du ska gifta dig med en snygg kille!!!" Hahahaha Fatta den då.. I alla fall.. Idag fortsatte vi mysdagen gm att åka till stallet på FÄRK o rida lite. Flis är sååå duktig. Jag är jättestolt över henne. Å Carro... Tusen miljoner tack. Verkligen.. det här betyder så obeskrivligt mkt för både Flis o mig. TACK! Efter ridningen åkte vi till morfars jobb. Min pappas jobb. Note to myself om sisådär 18 år.. Blev Flis bonde el bonfru? Hon älskar morfars häftiga traktorer..o smuts. Nu är vi hemma, jag har fått i mig 2 koppar kaffe o är nästan människa igen. Borde faktiskt kolla igenom mitt PM..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Alltså din Flis, hennes kommentarer gör min dag! Hon är så gooo, underbara liten! Hoppas ni får en toppen helg! Kram.

2010-09-03 @ 17:27:18
Postat av: Anne

Å jag dig/ er av hela mitt hjärta!

2010-09-04 @ 11:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0