Ingen vanlig måndag..

Jo, vi ska till sjukhuset. Men inte förrän kl 14. Dessutom ska vi ha ett sånt där samtal med läkare o sjuksköterskor ang Flis idag. Ja, alltså.. Hur mår hon egentligen, vad vet dom som inte vi vet, prognos=? att tänka på när de 2 stora behandlingarna är klara o rent allmänt VAD HÄNDER NU O SEN? Jag är taggad, men itne arg. Arg var jag förra veckan, nu vill jag hoppas för deras skull att de har bra o konktreta svar att ge oss. Det är nog det som gör det hela till en ovanlig måndag.. Annars ser livet ut som vanligt.. Skriva :( What happend liksom? Jag som verkligen hade sett fram mot skrivprocessen o allt vad det innebär. Just nu är jag bara less, mätt o bläääääää på det hela. Vet att det är några st som verkligen vill läsa min uppsats när den är klar. Ledsen o behöva säga detta men ingen förrutom de som absolut måste läsa den får göra det. Här är andledningen. 1. det blev inte som jag tänkt mig. 2. den är dålig. 3. jag orkar inte motivera o försvara den. Uppsatsen kommer att förvaras mörkt o kallt o jag hoppas verkligen att ingen någonsin kommer att prata om den igen. Punkt slut. Dags att slänga på en tvättmaskin, over and out

Kommentarer
Postat av: Mari M

Ska tänka extra på er idag o hoppas att ni får bra bemötande idag!! Kramkram

2010-10-11 @ 12:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0