Hälåveeen

En ny kommiersiell (el hur det nu stavas)högtid för affärerna. Flis har fått en häxklänning, häxhatt med rosaperuk o lösnäsa. Jomenjavisst. Vad gör man inte för sitt barn? SY EN DRÄKT? Typ nej. Inte jag. Jag kan inte sy, även om jag själv vill tro det. Kan ju knappt fålla en gardin liksom.. men i vilket fall som helst. Imorgon är det påskparad (hahaha) Parad alla fall o Flis insisterar på att VI ska gå med i den. Helt utklädda. Båda två. Så.. vad ska mammi in the house vara utklädd till då måntro? Känner mig som en mensapa.. svårt med utklädning på det då..Känner mig som en fattiglapp.. men det är alldeles för kallt för att gå runt i en jutesäck i slutet av okt. Aha.. Jag vet!! Hihihi så här gör vi.. Jag tar ett kort på mig o Flisen imorgon.. så ni får hålla till godo tills dess. Bildbevis för att Flis har VÄRLDENS ROLIGASTE MAMMA kommer imorgon. 100% bjuda på mig själv är det som gäller.

Kommentarer
Postat av: Annica

Bild tack! Hihi..

2010-11-01 @ 11:02:13
URL: http://annicasblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0