WIIIIIHOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!

Världens roligaste fm på lekterapin med bästa MOJJE O TOBBE TROLLKARL i farten :) Helt underbara killar som tydligen ska ha en höstlovsshow i em i Kristinehamn. Ska Flis o jag dit?? JJJJJJAAAAAAAAAAA!!!!! Lite ledsen i ögat blir jag eftersom jag missar ridningen :( MEN.. vad gör man itne för sitt barn???? Bilder kommer- jag lovar. Flis i sitt esse givetsvis. Hon smälte bra in med grabbarna grus o körde sitt eget race liksom. Jag lär ha den skönaste ungen i världen.. bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Josefin

det vet vi gumman! ;)

Hälsa Tobbetrollkarl! kramiiiiis

2010-11-02 @ 16:05:15
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: mamma

mer, mer, jag vill veta mer!

2010-11-02 @ 18:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0