Vilken superbraig dag.

08,45 var jag på Friskis o Svettis imorse. Oh yes. Var så säker. Det var skoj, spännande o lite skrämmande på samma gång. Jag kommer gå dit igen inom en snar framtid. Mitt mål förrutom viktminskning o muskelbyggning är att springa vårruset nästa år. Ja, springa alltså.. 5 km utan att gå. Idag klarar jag springa 2 km utan konstigheter, vid 2.5 km dör jag. Typ. El flåsar så jag håller på o få hjärtsvikt o svimningsattack. Så.. jag behöver komma iform så att säga.. för ÄNGEL.. I WILL BEAT YOU AGAIN!! <3 Mer då? Min fina mammi har haft 60-års kalajs idag på Kaviar. Såå bra o bara människor som man älskar var där (några var och är saknade dock) Men det var bra och lyckat. Jag höll ett litet tal, självklart väldigt supersentimentalt, men kärlek ÄR sentimentalt känsloladdat. Ni som var där fick höra det, jag tänker inte lägga ut orden här för de tillhör min mammi. Å jag har världens finaste föräldrar och bonusmammor * 2. Inte alla som har den previlegien. Är själaglad att vi kan umgås precis som vi är här o nu. Mitt hjärta har äntligen läkt efter alla år av hjärtesorg. Har fina människor runt omkring mig i detta nu. Jag är lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0