tuff vecka

Skrev på fejjan att en tuff vecka väntar oss. Så här är det. Flis fick sin sista (hoppas, önskar o ber) påse med onkovin igår. Aka göra-ont-medicinen. Plus en kur med kortisontabletter. H-a-t-a-r kortisonet. Hatar vad kortisonet gör med min lilla fis. Status just nu; låg, ledsen och ont i kropp o själ. Lilla älskade barn. Hon går på smärtstillande dygnet runt och vill egentligen inte göra annat än att bara sitta vid tv´n o inte röra sig. Smärtan lär sitta i tills lördag alla fall :( o sista kortisontabl tas vid lördag fm. Haaaaaaaaaatar dessa veckor, jag hoppas önskar och ber om att det är absolut sista gången för detta är ett rent helvete för min lilla tjej. O oss. Mer=? Jo, jag hade ett möte imorse med rektor och kontaktpedagog för Flis förskola. Det gick superbra o överförväntan, tur att det finns medmänniskor med hjärtat på rätta stället. Men det var ändå ett moment som jag hade haft lite ont i magen för. Skönt att det gick bra alla fall. Tuff vecka del 3. Jag har köpt mig ett 10-kort på F&S.. träningsvärk på ingång. Tuff vecka del 4 (egenvalt men ändå).. jag har bestämt mig för att inte äta pasta, potatis,bröd el ris denna vecka. Varför? Jo för att se hur min fucked up mage reagerar. Började igår. Känns ok so far liksom. Gött kött o grönsaker får bli min filosofi denna vecka. Tänker på min lilla skrutt... stackars lilla Flis. Mammahjärtat blöder och värker extra mycket en sån här vecka. :(

Kommentarer
Postat av: Sara O

Tänder mitt Flis-ljus för er och skänker många tankekramar! <3

2010-11-23 @ 15:08:03
Postat av: Frida

Tänker på er och skickar massa styrkekramar till Flis och er! KRAM

2010-11-23 @ 18:48:52
URL: http://fridasvardagochresa.blogg.se/
Postat av: Frida

Tänker på er och skickar massa styrkekramar till Flis och er! KRAM

2010-11-23 @ 18:49:19
URL: http://fridasvardagochresa.blogg.se/
Postat av: Frida

Tänker på er och skickar massa styrkekramar till Flis och er! KRAM

2010-11-23 @ 18:50:48
URL: http://fridasvardagochresa.blogg.se/
Postat av: mamma

ständigt i mina tankar <3<3<3 och lilla näsan.....

2010-11-23 @ 21:56:41
Postat av: Anonym

Krama Flis från mig och Robban

2010-11-24 @ 07:51:57
Postat av: frida

oj då, blev många inlägg... min dator är lite knäpp men då får ni många styrkekramar!!

2010-11-24 @ 11:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0