Pirrigt

Ska ut på vfu imorgon. 5 veckor, som jag längtat efter detta!! Ojojoj. H, Flis o jag var o rekade lite efter adventskaffe hos pappi förrut så nu behöver jag ju inte ha ont i magen för att inte veta vart jag ska alla fall. Fröken Sara ska göra entré i skolvärlden. Fuck va pirrigt. Inte utan att man får lite flashbacks fr min egen skoltid. Har haft bra skolgång, de skolor som jag själv fått valt alltså. Grundskola: förjävligt illa. På alla sätt o vis. Gymnasie: himla bra. Kroppsterapiskolan i Linköping: alla tiders. KAU: sjuuuukt bra. Fantastiskt kul o aldrig har väl tiden gått så fort, å vilka underbara vänner som dykt upp under vägen. Men nu.. back to basic. F-1:a kombinerad klass om jag inte har helt fel. Men jag är redo o gissa om jag ska göra ett bra intryck på elever, lärare o föräldrar. Ojojoj... Hihihi det ska verkligen bli såå fantastiskt kul. Längtar faktiskt till att klockan ringer imorgonbitti. Väskan är packad med inneskor, lärarpärm, idéer till tusen. Älskar detta. Fan va kul det ska bli på ren svenska :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej!

Hoppas du haft en bra första dag på vfu:n och att det känns bra! Härligt för dig Sara att vara ute på fältet med barnen! Lycka till med din VFU så hörs o ses vi! kram

2010-11-29 @ 16:43:13
URL: http://fridasvardagochresa.blogg.se/
Postat av: Vemundinga

Great site, keep up the good work!

2011-03-01 @ 14:04:13
URL: http://vemundinga.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0