Måndag med massa måsten

Mmmmmmmmmmm vilken mysig måndag som väntar oss. El inte. Jag väntar besked från min läkare ang provsvar på uppföljningsprovet på gluten. Ett sjukhusbesök väntar givetsvis för Flis o mig. Då lär vi få besked om det är ngt skräp (bakterier el ngt) som de tog odling på igårfm. Vi ska till bublioteket (Flis ord) o lämna lite böcker. Slänga skräp ska också hinnas med. Jag borde ta tag i det där med X-arbetet... Ikväll.. jag lovar. Nu ska jag slänga på en tvätt i tvättmaskinen, vika i lägga in torr ren tvätt i våra byrås, ge Flis lite frulle o sen funderar jag på o fortsätta husrenset. Kul dag va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Robban och jag kommer till K-d till helgen, vore kul om vi kunde få hälsa på er, det var längesen nu, kram Maria

2010-11-01 @ 11:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0