Happy!

Först o främst. GRATTIS VICKEVIRE!!! Å nu då.. första vfu-dagen. WOW. Allt är så annolunda fast på ett riktigt bra sätt. Så mkt intryck o känslor. Jag gillar verkligen det här med skolan, hittills alla fall. Ser minsann ut som jag fått en riktigt bra handledare också. Gilla gilla. Nattsömnen natten innan vfu var piss. Så gissa om jag är trötter nu. Ser fram mot morgondagen i skolan. Barnen är så otroligt härliga. Yeeees, här kommer jag trivas. Very much. Första egna lektionen på fredag.. Guuuud så spännande, je tror je döööööööör. ;)

Kommentarer
Postat av: Josefin

gud va roligt gumman!!!! :D Bästa Fröken Sara! <3

2010-11-30 @ 09:36:09
URL: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0