Flisen o jag :)

Har en tjejkväll. Vi började med att lämna pappan inne i stan sen åkte vi till en välbesökt pizzeria o käkade mat. Sen åkte vi hem. Här sitter vi nu med poppade popcorn, jag har ett glas vitt vin framför mig o Flis myser med cola. Lite Bert på tv´n o bara ett lugn som finns över huset. Gilla. Dessutom har jag varit superduktig o fixat min bokrecension. Åh yeah.. här kämpar vi på i högt tempo! Imorgon är det fars dag. Min pappa o Stine o H mamma o pappa kommer hit för fars dags middag. Men det är imorgon. Ikväll njuter vi av att vara själva. Helt o hållet. Over and out

Kommentarer
Postat av: Mari M

Härlig tjejkväll ni har! Kramis!

2010-11-14 @ 20:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0