Då var det gjort!

Men inte utan men.. Som alltid är det NÅGOT som alltid ska krångla till det. Detta innebär: 1.bläcket i skrivaren tar slut MITT UNDER UTSKRIFT. 2. Plan b åk till pappas jobb o skriv ut. Fast nej. De har HÅL i sina papper o det är inte ok. Fuck fuck. Å givetsvis hade jag Flis med. Kom här! Skynda påååååå!!! Å en obstinat 4-åring på det då liksom.. kul! El inte. Men mammmmmmmaaaaaaaa...jag vill ha fika, smörgås, mat, godis...osv. NEEEEEEEEJ!!! Saken var den. 11.30 var min deadline idag, för kursadministratören skulle hjälpa mig med en sak o sen åka 11,30. 11.00 kom vi till uni. Har inget kopieringskort.. måste köpa ett. Har jag lösa pengar? Ja, en tjuga.. Det räcker inte långt när man ska göra 40 el ngt kopior. Ner till Selma. Snälla, får man ta ut pengar över beloppet här? NEJ! Nähä.. skit i det då. Över till pressbyrån.. Snälla kan man ta ut pengar över beloppet här? Ja.. MEN bara jämna hundralappar. Ta en hundring över då.. (flis fick en tablettask för 8 kr) Mot kopieringsstället copyshop. Köpa ett kopieringskort.. seeeegt.. kopiera 40 ark.. seeeegt. Typ 11,29 kom vi in till kursadministratören. Andan i halsgropen o lämnar in det vi har med oss till henne. Sen ner till Examinatorns rum o lämna in där med. Tomt slut.. bara en väntan på betyget nu då. Tog en lunch i 11:an med frua o Flis. Nu är vi hemma o luften gick ur fullständigt. Om 1½ timme kommer 2 godiingar hit o drar med mig ut på lite PW med stavar.. Gött. Behöver rensa skallen så att säga.

Kommentarer
Postat av: Mari M

Hahaha, kan bara skratta när jag läser ditt inlägg, allstå vad har världen emot dig...?! Såhär i efterhand blir det roligt men jag kan tänka mig att paniken var hög, jag hade nog satt mig o grinat i ett hörn..;-) Kram o ha det gött på PW!

2010-11-04 @ 17:05:10
Postat av: jessica j

puh!!! Såklart att det måste krångla lite...

2010-11-04 @ 19:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0