Bra dag på intåg

Inte nog med att dagen slutade på ett himla trevligt sätt igår. 5 km PW med stavar o Anneli. Riktigt nice. Känner riktigt hur det bränner in the röv area. Dagen idag kan ju bara bli bra liksom. Lite show på lekterapin kl 11,30 återkommer om det. Å sen ikväll.. RIDNING o hoppning (inte lika glad över det menmen..)på världens finaste Elantra <3 Min lilla SurUlla o jag ska skutta över hinder. Hihihi tack o lov så är hon helt amazing o är en grym hopphäst med även fantastisk dressyrhäst. Gillar SurUlla helt enkelt. Innan dess.. Tja.. tänk om man skulle fixa o dona lite med skönhetsfelen på X:et? el inte. Det ska in på torsdag å man kanske borde.. egentligen?.. Jaja.. Slänger på en tvätt alla fall. Det är ju aldrig fel har jag hört. Vet att ni väntar på Halloweenkort. Ny dator= nytt krångel med att föra över bilder. Man ska tydligen krånga med minneskortet o grejer.. OMG.. tekniska jag väntar helt enkelt tills sambon fixar åt mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0