bakdag

Jiiiiäklars va kallt det är ute idag. Jag fryser bara gm att titta ut o checka av på termometern. -10 eller?? WTF liksom... Vi håller oss inne idag. Punkt slut. Ska röja lite i huset idag. Även om det ser ut som ett smärre kaos härhemma o julfeelingen är som bortblåst så är det viktigt att greja för Flis skull. Idag ska vi baka lussekatter, pepparkakor och peppparkaksmuffins. Jag har en lingonglögg som står o väntar på mig i kylen också.. tja.. kan ju bli bra detta trots allt. Flis status: Ff inte på humör. Låg, sover dåligt, orolig, ledsen, gnällig och inget är bra. Detta är min andra hemmadag på raken o jag håller på att få spunk. Igår var jag bara tvungen att lämna huset ett par timmar för allt det ledsna o tunga härhemma äter upp mig. Åkte till bergvik o fixade lite julklappar. Ska försöka få till lite vfu-planering i em också. Nu väntar jag på att min fina mamma ska ringa. Kanske sätta en lussekattsdeg kanske?

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej Sara!

Hoppas det jobbiga går över snart! Jag vet hur det är att ha jobbiga perioder (fast på annat sätt med Hugo, du vet). Det känns som att man ska gå sönder, inte få luft. Bara lägga sig ner och gråta. Upplyftande kommentar du fick va;) Nej men vi har tur som har så himla goa och fina barn. Att det för det mesta är bra!

Hoppas ni får en bra helg! Kram Annica

2010-11-26 @ 11:08:28
URL: http://annicasblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Beekeepers

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-05-07 @ 11:25:57
URL: http://beekeepers.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0