Nybakat en helt vanlig söndag

Mitt i all stress omkring mig har jag tagit mig tid för bakning. Bröd el godsaker, det spelar ingen roll. Igår blev det en nybakad sockerkaka till gänget som slet med morfar o C flytt till Ö:a. Idag blir det te-kakor till frulle. Mmmm. Sen då.. Sen ska det storstädas. Vi får nämnligen finbesök av systeryster med familj för att fira Flis lite i förskott. Smulimuppan fyller ju år på tisdag o med tanke på inflektionsrisker m.m så kan vi ju inte ha huset fullt av folk just då. Mer då? Hemtentan ligger snällt o väntar på mig. Trevligt trevligt. Har 1 uppgift kvar.. problemlösning.. wiihoo. Men har jag fått ihop det andra så borde den sista uppgiften också funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0