Söndagshäng

Flis o jag ge oss ut på söndagshäng om ett par timmar. Vi ska till Flis moster Lotta med barn, för att.. tja.. hänga lite. Den långe härhemma ska ge sig upp på vinden o greja så den blir klar någongång. (Gissa hur många ggr jag får höra att han a-l-d-r-i-g får göra klart för att JAG a-l-d-r-i-g låter han ta tiden till det...blablabla...)Idag orkar jag inte sitta hemma o jag orkar inte städa (dels för att jag inte vill o dels för att flis har som uppgift att röja alla leksaker till hennes rum först.) Det regnar ute.. Gôtt mooos. Kanske det försvinner lite mera snö då måntro? Mer då.. Måndagsmöte o invägning imorgon.. Tror inte att jag tappat 2,1 kg igen.. faktiskt inte. Står det +/- noll så får jag vara nöjd. Har moffat i lite not so good for me saker o jag får väl bita i det sura äpplet o ta nya tag nästa vecka. Var med om ngt lite läskigt igår. Hade jag varit ensam så hade jag ringt polisen. Vi skulle gå o lägga oss runt 23-tiden o när jag kommer in i sovrummet så tittar jag ut på gatan. Då står det en bil precis utanför vår brevlåda med ljuset på. Det sitter en snubbe i o jag kan inte avgöra vad han väntar på. Blev riktigt rädd måste jag säga.. Lite kusligt faktiskt. Sen efter att vi lagt oss o drygt 10 min senare så åker han.. uschamejjen. Undrar vad han gjorde utanför oss o vem var han egentligen?

Kommentarer
Postat av: GT

Funderade oxå på vad det var för konstigt på gatan igår kan jag säga!!!! Skulle kolla vad det var som stod på utanför jo där står en gubbe bakom vår ena bil o så säger han till mig Måste se om det är rätt hus går fram till mig vid dörren !!! Tur att jag hann stänga til dörren annars vet inte jag vad som hänt!!! Men han vände på klacken o gick när han konstaterade att han var fel!! Hmm Han s dotter kom i kapp honom o sa Nu kommer TAXIN pappa !!Så han var nog rent ut sagt dret FULL!! Bilen du nämner hörde jag det var därför jag gick ut !! Vi finns vet du bara du slår på jubgel trumman !! Jag har ju som sagt var resurser att ta till!!!! Kram

2010-03-21 @ 19:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0